/ terméktámogatás

Terméktámogatás

Kontroll Rendszerház Kft.
Tel.: 06-20-581-6603 E-mail: info@kontrollrh.hu

SLA "first level" támogatás.

Új termék vásárlása esetén (első vásárlás) automatikusan jár a vásárolt termékhez.

Min. 1év


A program letölti a frissítéseket, hibajegyet adhat le a Kontroll Rendszerház web felületén keresztül, a hiba kijavítása a rendszeres frissítések valamelyikében jelenik meg, határidő a hiba kijavítására nincs meghatározva. Kérdést a Kontroll Rendszerház oldalán keresztül tehet fel melyre válaszadási határidő szintén nincs. Egyéb ügyek esetén eseti számlázással történik, melynek díjait a Kontroll Rendszerház web oldalán lehet megtekinteni.

3 500 HUF + áfa

SLA "second level" támogatás.

Min. 1év

A termék letölti a frissítéseket, hibajegyet adhat le a Kontroll Rendszerház web felületén keresztül, a hiba kijavítása a rendszeres frissítések valamelyikében jelenik meg, határidő a hiba kijavítására 30 munkanap van meghatározva. Kérdést a Kontroll Rendszerház oldalán keresztül tehet fel melyre válaszadási határidő szintén 30 munkanap. Egyéb ügyek esetén eseti számlázással történik, melynek díjait a Kontroll Rendszerház web oldalán lehet megtekinteni.

6 500 HUF + áfa

SLA "third level" támogatás.

Min. 1év

A termék letölti a frissítéseket, hibajegyet adhat le a Kontroll Rendszerház web felületén keresztül, a hiba kijavítása a rendszeres frissítések valamelyikében jelenik meg, határidő a hiba kijavítására 15 munkanap van meghatározva. Kérdést a Kontroll Rendszerház oldalán keresztül tehet fel melyre válaszadási határidő szintén 15 munkanap. Egyéb ügyek esetén eseti számlázással történik, melynek díjait a Kontroll Rendszerház web oldalán lehet megtekinteni.

16 500 HUF + áfa

SLA "fourth level" támogatás.

Min. 1év

A termék letölti a frissítéseket, hibajegyet adhat le a Kontroll Rendszerház web felületén keresztül, a hiba kijavítása a rendszeres frissítések valamelyikében jelenik meg, határidő a hiba kijavítására 5 munkanap van meghatározva. Kérdést a Kontroll Rendszerház oldalán keresztül tehet fel melyre válaszadási határidő szintén 5 munkanap. Egyéb ügyek esetén eseti számlázással történik, melynek díjait a Kontroll Rendszerház web oldalán lehet megtekinteni.

32 500 HUF + áfa

SLA "premium level" támogatás.

Min. 1év

A termék letölti a frissítéseket, hibajegyet adhat le a Kontroll Rendszerház web felületén keresztül, a hiba kijavítása a rendszeres frissítések valamelyikében jelenik meg, határidő a hiba kijavítására 3 munkanap van meghatározva, folyamatos telefonos kapcsolattartás a hiba elhárítása alatt. Kérdést a Kontroll Rendszerház oldalán keresztül tehet fel melyre válaszadási határidő szintén 3 munkanap, amely során telefonos válaszadás is kérhető. Egyéb ügyek esetén eseti számlázással történik, melynek díjait a Kontroll Rendszerház web oldalán lehet megtekinteni.

75 000 HUF + áfa

SLA "super level" támogatás.

Min. 1év

A termék letölti a frissítéseket, hibajegyet adhat le a Kontroll Rendszerház web felületén keresztül, a reagálási idő maximum 24 óra a hiba kijavítása a rendszeres frissítések valamelyikében jelenik meg, határidő a hiba mértékétől függően kijavítására 1-3 munkanap van meghatározva, folyamatos telefonos kapcsolattartás a hiba elhárítása alatt. Kérdést a Kontroll Rendszerház oldalán keresztül tehet fel melyre válaszadási határidő szintén 24 órán belül, telefonos kapcsolaton keresztül. Egyéb ügyek esetén eseti számlázással történik, melynek díjait a Kontroll Rendszerház web oldalán lehet megtekinteni.

100 000 HUF + áfa

Az Ön eszközén túl kicsi a felbontás a lap megjelenítéséhez.

Amennyiben Ön mobil eszközön nézi az oldalt kérjük fordítsa fekvő helyzetbe. Amennyiben fekvő helyzetben sem jelenik meg a lap, abban az esetben látogasson vissza hozzánk egy másik nagyobb felbontású eszközön.

Megértését köszönjük!
Mobil nézet