Járjon élen a digitalizációban! A Kontroll Ügyviteli rendszer bármilyen elektronikus, vagy hagyományos dokumentumot képes digitálisan tárolni! Különleges megoldásaink lévén nincsenek kötöttségek a tárolt adatok mennyisségében és minőségében! Legyen Önnek is digitalizált irodája!
Nagyítás
Iktató programunk a különböző formátumokban érkező dokumentum típusok (szerződések, számlák, megrendelők, hivatalos iratok stb.) egységes kezelését, átlátható nyilvántartását valósítja meg. Iktatott dokumentumai között számos keresési lehetőség segítségével azonnali és pontos információhoz juthat az adott üggyel kapcsolatban.
A Kontroll Iktató számos kényelmi funkcióval segíti az iktatások rögzítésének folyamatát. Az egyik felhasználóink által is kedvelt kényelmi funkció például az automatikus szignálás, mely lehetőséget biztosít az iktatók és ügyintézők közti gyors és dinamikus munkavégzésre. Tekintsen meg egy egyszerű és könnyen végrehajtható iktatási folyamatot, melyben számos kényelmi funkció jelenik meg a folyamat során.
Az Iktató programhoz kapcsolódó modul segítségével egy szkennerrel digitalizált dokumentum csatolása hajtható végre (a lapolvasó eszköz programját felhasználva). Ezzel közvetlenül a megfelelő helyre kerül a csatolandó dokumentum. Nincs tehát szükség külön szkennelésre, majd a beolvasott fájlok külön történő másolgatására.
A Kontroll Ügyvitel a számítógépéhez csatlakoztatott lapolvasót használva, a felhasználó számára könnyen kezelhető módon nyújt lehetőséget az iktatáshoz csatolandó dokumentumok egyszerű beolvasására.
Iktató programunk, iktatott dokumentumok postázását postakönyvekbe rendezi. A postakönyv összeállításánál a Magyar Posta szabályait vesszük alapul. A küldemény számos jellemzője rögzíthető az igénybevett szolgáltatásokkal együtt. A modul remek választás azoknak, akik rendszeresen leveleket, csomagokat postáznak partnereiknek.
Könnyen, egyszerűen kezelheti postai küldeményeit nagy mennyiségben is, akár az iktatott dokumentumok nagy számú postai kiküldése is lehetséges a Kontroll Iktató által elkészített postai feladó jegyzék segítségével.
Több postázási címet is kapcsolhat partnereihez. Ezek lehetnek belföldi vagy akár külföldi címek is. Meghatározhat egy alapértelmezett címet is, amelyet automatikusan használ a program a partner számára küldött leveleknél. Szükség esetén ez a partnerhez rendelt bármely másik postázási címre megváltoztatható.
A partnerekkel történő hagyományos kapcsolattartási forma támogatására, építettük rendszerünkbe a partnerekhez kapcsolódó postázási címek nyilvántartását!
A hatékony munkavégzést elősegítendő, a program lehetőséget ad boríték nyomtatásra is. Többféle méretű (hagyományos, közép, nagy) borítékot is kezel, amelyeknél a nyomtatóhoz igazodva az adagolás helye is beállítható.
A modul segítségével nyilvántarthatja vállakozása partnereit, gazdasági és egyéb tevékenységi körök alapján csoportosíthatja. Különböző feljegyzéseket kapcsolhat a partnereihez.. A feljegyzések mellett részletes kapcsolati hálót építhet, melyben nyilvántarthatja a személyek jeles dátumait is akár!
Odafigyelünk Ön helyett a részletekre is! Elsőként nálunk töltheti le Partnerei cégkivonatát, és egyéb üzleti adatait a Kontroll Ügyvitel segítségével!
Statisztika készítése a rendszerben tárolt adatokból | |
Partner adatok kezelése | |
Biztonsági funkciók | |
Plusz funkciók | |
Adatok kezelése | |
Hálózatok kezelése |
Kivülről csatolható dokumentumok kezelése |
Postai szolgáltatások | |
Keresés |
Plusz funkciók |
Kiemelt jellemzők | |
Kényelmi funkciók |
Partner adatok kezelése | |
Kényelmi funkciók |
Amennyiben Ön mobil eszközön nézi az oldalt kérjük fordítsa fekvő helyzetbe. Amennyiben fekvő helyzetben sem jelenik meg a lap, abban az esetben látogasson vissza hozzánk egy másik nagyobb felbontású eszközön.