Ügyviteli program

Ügyviteli program

Ügyviteli program
Ezt a terméket 11055 alkalommal helyezték kosárba.
4.7
346274 HUF + Áfa

Az Ügyviteli program beépítve tartalmazza a komplett ügyviteli rendszerünk minden modulját. A szoftver kiváló választás kis- és középvállalkozások számára. Törekedjen Ön is a maximumra üzleti céljai elérésében.

Környezet : Windows 7, 8, 10 (32 vagy 64 bites)
Verzió : 7.0.0.0
Terméktámogatás:
1év

Ha ma vásárolja meg programunkat, akkor SLA first level támogatása a következő dátumig tart: 2025-10-09

Számlázás

Házipénztár

Készletkezelés

Partnerkezelő

Iktatás

Postázó

100 %-os NAV kompatibilitás!

Biztosan hallott már a 2018. július 1-től bevezetésre kerülő NAV felé történő adatszolgáltatási kötelezettségről. Ne bízza a véletlenre, biztosítsa be magát a Kontroll Számlával, amely tartalmazza ezt a funkciót! Önnek nincsen egyéb teendője számlázás után, a program automatikusan küldi a NAV felé a feltételeknek megfelelő számlaadatokat.

Ügyviteli program képernyőképei

1
2
3
4
5
Kontroll Számlázó program
Feldolgozott készpénzes számlák a Kontroll Pénztárban.
Kontroll Készlet - szállítólevél
Kontroll Partner kezelő
Kontroll Iktató program - mappák
Kontroll Számlázó program Feldolgozott készpénzes számlák a Kontroll Pénztárban. Kontroll Készlet - szállítólevél Kontroll Partner kezelő Kontroll Iktató program - mappák

Nagyítás

A Kontroll Számlázó program lehetőséget ad felhasználói számára a pontos és gyors számla készítésre.
A készpénzes számlákból könnyedén bevételi pénztárbizonylatot készíthet a Kontroll Pénztár segítségével.
A Kontroll Ügyvitel segítségével készletei értékesítése során könnyen, egyszerűen készíthet szállító levelet.
Minden fontos partner információ nyilvántartására alkalmas a Kontroll Partnerkezelő.
A Kontroll Ügyviteli rendszerbe épített iktató program helyzetérzékeny felbukkanó menüje biztosítja a felhasználók számára a kényelmes munkavégzést.

Belföldi számla

A Számlázó program belföldi számla készítésére alkalmazható modulja, amely 100%-os NAV kompatibilitással rendelkezik. Az aktuális törvényeknek, jogszabályoknak minden tekintetben megfelelnek a Kontroll számlázó program által elkészített számlák. A modul kialakításakor az elsődleges szempont az volt, hogy Ön gyorsan, és könnyen tudjon számlát készíteni, a gazdasági folyamatokat támogató kiegészítő szolgáltatásnak köszönhetően a Kontroll Ügyvitel piros körrel jelzi a tervezettől kisebb haszonnal értékesített termékeket!

Számla készítése néhány másodperc alatt

Tekintse meg, milyen könnyen és gyorsan készítheti el számláit a Kontroll Ügyvitel segítségével.

  • Belföldi számla bizonylat készítése
  • Személyes árak, kiegyenlítés
  • Kiegyenlítések kezelése
  • Fizetési felszólítás
  • Helyesbítő számla bizonylat készítése

 

Figyeljen kintlévőségeire a Kontroll Ügyvitelben

A kontroll Ügyvitel folyamatosan figyeli a kintlévőségeit, és az éppen folyamatban lévő munkát nem zavarva értesíti a felhasználót a ki nem egyenlített követeléseiről.

Bizonylat egyenleg (CASHFLOW)

A cash flow elsődleges célja, hogy információt szolgáltasson egy adott vállalkozásról, a vizsgált időszakban befolyó és onnan kiáramló pénzeszközökről.

 

Pénztár

A Házipénztár program segítségével a készpénz mozgásaihoz bevételi és kiadási pénztár bizonylatokat készíthet. Előleg bizonylat létrehozására is van lehetőség a házipénztár pontos vezetése érdekében. Alkalmat ad napi, heti és havi pénztár zárások elkészítésére is a vezetés elvárásainak megfelelően.

 

Házipénztár bevételi bizonylat készítése

Elkészítheti bevételi bizonylatát pár másodperc alatt a Kontroll Pénztár modullal.

  • Bevételi bizonylat
  • Törzsadatok változásainak naplózása
  • Kiadási bizonylat
  • Valutás számlák pénztárazása
  • Események naplózása

Házipénztár kiadási bizonylat készítése

Kiadási bizonylatát pár másodperc alatt is elkészítheti a Kontroll Pénztár modullal.

  • Bejelentkezett felhasználók számának ellenőrzése
  • Bizonylatok mentése PDF-be
  • Törzsadatok változásainak naplózása
  • Események naplózása
  • Készpénzes számlák átvétele a házipénztárba (kivét és bevét bizonylatok)

Készletnyilvántartó, készlet kezelő

A Készletkezelő program segítségével a termékeit több különböző raktárban tarthatja nyilván, akár egymástól távol lévő telephelyeken is. Eldöntheti, hogy készleteit a két egymástól független megjelenési mód közül melyik alapján akarja figyelemmel követni. A készleten lévő termékei között számos szűrő feltétel alapján kereshet.

  • Raktárak közötti készlet mozgatás
  • Mérlegelt átlagáras készletérték számítás
  • Adatmentés beállítása (automatikusan)
  • Egyéni jogok beállítása
  • Készlet leltár bizonylat készítése

 

 

Termék bevételezés a Kontroll Rendszer segítségével!

Termékeit gyorsan bevételezheti a Kontroll Rendszer készletkezelő modulja segítségével.

  • Minimum és maximum mennyiség jelzése
  • Termék riasztások

Készlet nyomonkövetés

A készletezésre került forgalmazott termékekre vonatkozó nyilvántartás. Látható, hogy melyik termék kitől érkezett, mikor került a raktárba, mikor és kinek lett értékesítve. Továbbá történt – e vele valami egyéb tevékenység, például át lett mozgatva az egyik raktárból egy másikba.

 

Partner kezelő

A modul segítségével nyilvántarthatja vállakozása partnereit, gazdasági és egyéb tevékenységi körök alapján csoportosíthatja. Különböző feljegyzéseket kapcsolhat a partnereihez.. A feljegyzések mellett részletes kapcsolati hálót építhet, melyben nyilvántarthatja a személyek jeles dátumait is akár!

 

Üzleti partnerek cégkivonatainak lekérdezése egyszerűen a Kontroll Ügyvitelben!

Odafigyelünk Ön helyett a részletekre is! Elsőként nálunk töltheti le Partnerei cégkivonatát, és egyéb üzleti adatait a Kontroll Ügyvitel segítségével!

Partner dokumentum csatoló

A modul segítségével különböző formátumú fájlokat kapcsolhat a már korábban rögzített partnereihez. Az állományokat csatolhatja a saját számítógépéről vagy hálózaton keresztül másik számítógépről is.

 

Iktatás

Iktató programunk a különböző formátumokban érkező dokumentum típusok (szerződések, számlák, megrendelők, hivatalos iratok stb.) egységes kezelését, átlátható nyilvántartását valósítja meg. Iktatott dokumentumai között számos keresési lehetőség segítségével azonnali és pontos információhoz juthat az adott üggyel kapcsolatban.

 

Iktatás rögzítése

A Kontroll Iktató számos kényelmi funkcióval segíti az iktatások rögzítésének folyamatát. Az egyik felhasználóink által is kedvelt kényelmi funkció például az automatikus szignálás, mely lehetőséget biztosít az iktatók és ügyintézők közti gyors és dinamikus munkavégzésre. Tekintsen meg egy egyszerű és könnyen végrehajtható iktatási folyamatot, melyben számos kényelmi funkció jelenik meg a folyamat során.

Iktatás lapolvasó

Az Iktató programhoz kapcsolódó modul segítségével egy szkennerrel digitalizált dokumentum csatolása hajtható végre (a lapolvasó eszköz programját felhasználva). Ezzel közvetlenül a megfelelő helyre kerül a csatolandó dokumentum. Nincs tehát szükség külön szkennelésre, majd a beolvasott fájlok külön történő másolgatására.

 

Lapolvasás iktatáshoz

A Kontroll Ügyvitel a számítógépéhez csatlakoztatott lapolvasót használva, a felhasználó számára könnyen kezelhető módon nyújt lehetőséget az iktatáshoz csatolandó dokumentumok egyszerű beolvasására.

Iktatás dokumentum csatoló

Az Iktató programhoz kapcsolódó modul, amely segítségével különböző formátumú fájlokat kapcsolhat az egyes iktatásokhoz. Az állományokat csatolhatja a saját számítógépéről vagy hálózaton keresztül másik számítógépről is.

 

Iktatás postázó

Iktató programunk, iktatott dokumentumok postázását postakönyvekbe rendezi. A postakönyv összeállításánál a Magyar Posta szabályait vesszük alapul. A küldemény számos jellemzője rögzíthető az igénybevett szolgáltatásokkal együtt. A modul remek választás azoknak, akik rendszeresen leveleket, csomagokat postáznak partnereiknek.

 

Iktatás postázása

Könnyen, egyszerűen kezelheti postai küldeményeit nagy mennyiségben is, akár az iktatott dokumentumok nagy számú postai kiküldése is lehetséges a Kontroll Iktató által elkészített postai feladó jegyzék segítségével.

Program funkciói

Belföldi számla

Bizonylat készítése
  • 1. Belföldi számla bizonylat készítése
  • 2. Helyesbítő számla bizonylat készítése
  • 3. Logó elhelyezése számla és egyéb bizonylatoknál
  • 4. Számlatömbök kezelése
  • Bizonylatok nyilvántartása
  • 1. Fizetési felszólítás
  • 2. Kiállított számla bizonylatok nyilvántartása
  • 3. Kiegyenlítések kezelése
  • 4. Kiegyenlítetlen számla (kiállított) bizonylatok nyilvántartása
  • Adatok exportálása
  • 1. Bizonylatok mentése PDF-be
  • Kiemelt jellemzők
  • 1. Meghatározott áron való értékesítés
  • 2. Egyedi értékesítési ár megadása
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Meghatározott haszonérték alapján figyelmeztetés
  • Plusz funkciók
  • 1. Személyes árak, kiegyenlítés
  • 2. Haszonkulcs alapú ár meghatározás
  • Árfolyam nyilvántartás

    Bizonylatok nyilvántartása
  • 1. Átutalással kiegyenlített deviza alapú számlák árfolyam veszteségének nyilvántartása
  • Beérkező számla

    Bizonylat készítése
  • 1. Beérkező számla bizonylat rögzítése
  • 2. Számlatömbök kezelése
  • Bizonylatok nyilvántartása
  • 1. Beérkező számla bizonylatok nyilvántartása
  • 2. Kiegyenlítetlen számla (beérkező) bizonylatok nyilvántartása
  • Partner adatok kezelése
  • 1. Partner adatok nyilvántartása
  • Biztonsági funkciók
  • 1. Események naplózása
  • 2. Számla napló
  • Adatok kezelése
  • 1. Egyéni jogok beállítása
  • Belföldi előleg számla

    Bizonylat készítése
  • 1. Logó elhelyezése számla és egyéb bizonylatoknál
  • Adatok exportálása
  • 1. Bizonylatok mentése PDF-be
  • Biztonsági funkciók
  • 1. Törzsadatok változásainak naplózása
  • 2. Bizonylat műveletek naplózása
  • Adatok kezelése
  • 1. Egyéni jogok beállítása
  • Bizományi áru átvétel

    Bizonylat készítése
  • 1. Készlet bevételi bizonylat készítése
  • Partner adatok kezelése
  • 1. Partner adatok nyilvántartása
  • Kiemelt jellemzők
  • 1. Egyedi beszerzési ár megadása
  • Bizonylat egyenleg (CASHFLOW)

    Statisztika készítése a rendszerben tárolt adatokból
  • 1. Listák mentése PDF, XLS és DOC állományokba
  • 2. Havi bizonylat egyenleg
  • Bizonylathoz kapcsolható átvételi mód

    Plusz funkciók
  • 1. Az értékesített terméket átvevő személy nevének megadása
  • Bizonylathoz kapcsolható kézbesítési mód

    Plusz funkciók
  • 1. Futárszolgálat, kezelése bizonylatokon
  • Bizonylathoz kapcsolható szállítási mód

    Bizonylat készítése
  • 1. Szállítási szolgáltatások rögzítése
  • Bizonylathoz kapcsolható termékdíjak

    Bizonylatok nyilvántartása
  • 1. Környezetvédelmi nyilvántartás
  • Biztonsági napló

    Biztonsági funkciók
  • 1. A rendszer rögzíti a felhasználói tevékenységeket
  • 2. Bizonylat műveletek naplózása
  • 3. Visszakövethetőek a felhasználói műveletek
  • Boríték készítés

    Kiemelt jellemzők
  • 1. Partner szállítási címei közül történő választás
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Boríték nyomtatás több különböző méretben (C6, C5, C4)
  • Export számla

    Bizonylat készítése
  • 1. Export számla bizonylat készítése (HU/EN)
  • 2. Helyesbítő számla bizonylat készítése
  • 3. Számlatömbök kezelése
  • 4. Logó elhelyezése számla és egyéb bizonylatoknál
  • Bizonylatok nyilvántartása
  • 1. Átutalással kiegyenlített számla bizonylatok nyilvántartása
  • 2. Fizetési felszólítás
  • 3. Kiállított számla bizonylatok nyilvántartása
  • 4. Kiegyenlítések kezelése
  • 5. Kiegyenlítetlen számla (kiállított) bizonylatok nyilvántartása
  • Statisztika készítése a rendszerben tárolt adatokból
  • 1. Listák mentése PDF, XLS és DOC állományokba
  • Partner adatok kezelése
  • 1. Partner adatok nyilvántartása
  • Adatok exportálása
  • 1. Bizonylatok mentése PDF-be
  • Kiemelt jellemzők
  • 1. Egyedi értékesítési ár megadása
  • 2. Meghatározott áron való értékesítés
  • Biztonsági funkciók
  • 1. Törzsadatok változásainak naplózása
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Meghatározott haszonérték alapján figyelmeztetés
  • Plusz funkciók
  • 1. Személyes árak, kiegyenlítés
  • 2. Haszonkulcs alapú ár meghatározás
  • Adatok kezelése
  • 1. Adatmentés beállítása (automatikusan)
  • 2. Egyéni jogok beállítása
  • Export számla adatok

    Plusz funkciók
  • 1. Megadhatja az export számlán kötelezően kitöltendő adatokat
  • Felhasználó csoport

    Kiemelt jellemzők
  • 1. A felhasználók csoportokba történő besorolása
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Gyors jogosultság beállítás
  • Felhasználó váltás

    Kiemelt jellemzők
  • 1. Korlátlan számú szerver elérések rögzítése
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Gyors kijelentkezés, majd bejelentkezés másik kiszolgálóra a program bezárása nélkül
  • Felhasználói terminál

    Kiemelt jellemzők
  • 1. Tranzakció alapú felhasználói műveletek
  • Biztonsági funkciók
  • 1. Minden tevékenységhez külön bejelentkezés szükséges
  • Erőforrás kezelés
  • 1. Egy számítógépen több felhasználó is dolgozhat
  • Felhő üzemmód

    Kiemelt jellemzők
  • 1. Tetszőleges tárolási útvonalak használata
  • 2. Megosztott mappa, Samba, FTP, stb. használata
  • Biztonsági funkciók
  • 1. Biztonságos, helyi hálózaton belüli adattárolás
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Fájlmegosztás a rendszer felhasználói között
  • Feljegyzések

    Plusz funkciók
  • 1. Feljegyzés kezelő
  • 2. Feljegyzések készítése - bizonylatokhoz kapcsolva
  • 3. Feljegyzések készítése - partnerhez kapcsolva
  • 4. Feladat kezelő - Általános
  • 5. Feladat kezelés - partnerhez kapcsolva
  • Pénzügy

    Plusz funkciók
  • 1. Korlátlan számú bevételi és kiadási pénztári jogcím kezelése
  • Pénztár

    Bizonylat készítése
  • 1. Logó elhelyezése számla és egyéb bizonylatoknál
  • 2. Valutás számlák pénztárazása
  • Bizonylatok nyilvántartása
  • 1. Készpénzes számlák átvétele a házipénztárba (kivét és bevét bizonylatok)
  • Partner adatok kezelése
  • 1. Partner adatok nyilvántartása
  • Adatok exportálása
  • 1. Bizonylatok mentése PDF-be
  • Biztonsági funkciók
  • 1. Események naplózása
  • 2. Törzsadatok változásainak naplózása
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Egyszerre több házipénztár használata
  • Adatok kezelése
  • 1. Adatmentés beállítása (automatikusan)
  • Hálózatok kezelése
  • 1. Bejelentkezett felhasználók számának ellenőrzése
  • 2. Egygépes vagy hálózatos működés
  • Intrastat jelentése

    Statisztika készítése a rendszerben tárolt adatokból
  • 1. Intrastat jelentések készítése
  • 2. Listák mentése PDF, XLS és DOC állományokba
  • Készletnyilvántartó, készlet kezelő

    Bizonylat készítése
  • 1. Készlet bevételi bizonylat készítése
  • 2. Készlet kitároló bizonylat készítése
  • 3. Készlet leltár bizonylat készítése
  • 4. Szállító bizonylat készítése
  • Kiemelt jellemzők
  • 1. Korlátlan számú raktárak kezelése
  • 2. Raktárak közötti készlet mozgatás
  • 3. Elszámoló áras készletérték számítás
  • 4. Mérlegelt átlagáras készletérték számítás
  • Adatok kezelése
  • 1. Adatmentés beállítása (automatikusan)
  • 2. Egyéni jogok beállítása
  • Készlet nyomonkövetés

    Kiemelt jellemzők
  • 1. Normál, nyomon követhető termék
  • Készlet termékkód / LOT kezelés, automatikus generálás

    Kiemelt jellemzők
  • 1. LOT kód kezelés
  • Készlettel kapcsolatos jelzések, riasztások

    Kényelmi funkciók
  • 1. Termék riasztások
  • 2. Minimum és maximum mennyiség jelzése
  • Kézzel rögzített számla

    Bizonylat készítése
  • 1. Kézzel kiállított számla bizonylat utólagos rögzítése
  • 2. Számlatömbök kezelése
  • Partner kezelő

    Partner adatok kezelése
  • 1. Partner adatok nyilvántartása
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Partnerek minősítése
  • 2. Partner céginformációk lekérdezése
  • Partner dokumentum csatoló

    Kivülről csatolható dokumentumok kezelése
  • 1. A partnerekhez fájlok kapcsolhatóak
  • Partner egyedi szállító levél

    Plusz funkciók
  • 1. A partnerekhez egyedi tartalmú szállítólevelek kapcsolhatók
  • Partner lapolvasó

    Kivülről csatolható dokumentumok kezelése
  • 1. A partnerekhez dokumentumok szkennelhetők
  • Partner szerződés

    Kivülről csatolható dokumentumok kezelése
  • 1. Partner szerződések nyilvántartása
  • Kiemelt jellemzők
  • 1. Szerződés felelősök rögzítése
  • 2. Szerződés érvényességi idejének nyilvántartása
  • Partner tevékenységi körök

    Kényelmi funkciók
  • 1. Tevékenység szerinti besorolás
  • 2. Kiemelt forgalmú ágazatok kimutatása
  • Partner szállítási címek

    Plusz funkciók
  • 1. Szállítási címek nyilvántartása
  • Postázási címek

    Plusz funkciók
  • 1. Postázási címek nyilvántartása
  • Pénztár bizonylat csoportos nyomtatás

    Kényelmi funkciók
  • 1. Házipénztári bizonylatok egyszerre történő csoportos nyomtatása
  • Pénztár bizonylat gazdaságos nyomtatás

    Kényelmi funkciók
  • 1. Egy oldalra több pénztárbizonylatot is nyomtathat
  • Pro-forma számla

    Bizonylat készítése
  • 1. PRO-FORMA bizonylat
  • Számla

    Bizonylat készítése
  • 1. Számlatömbök kezelése
  • Számla feljegyzés

    Plusz funkciók
  • 1. Feljegyzések készítése - bizonylatokhoz kapcsolva
  • Számla megjelenés

    Kényelmi funkciók
  • 1. Számlán megjelenő tételek feliratait rendezheti az átláthatóság érdekében
  • Számla minta

    Bizonylat készítése
  • 1. Számlatömbök kezelése
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Mintákból számlanyomtatás
  • Számla súlyanalitika

    Kiemelt jellemzők
  • 1. Egyedi gyűjtő csomagolások kezelése
  • Számla visszajáró

    Kényelmi funkciók
  • 1. Visszajáró összeg kiszámolása
  • 2. Figyelemfelkeltő megjelenítés
  • Termék csomagolás

    Kiemelt jellemzők
  • 1. Egyedi gyűjtő csomagolások kezelése
  • Termék haszon

    Statisztika készítése a rendszerben tárolt adatokból
  • 1. Termék haszon nyilvántartás
  • Plusz funkciók
  • 1. Haszonkulcs alapú ár meghatározás
  • Termék kezelés

    Statisztika készítése a rendszerben tárolt adatokból
  • 1. Termék beszerzési nyilvántartás
  • Kiemelt jellemzők
  • 1. Termékcsoport alapján rendezett árlista
  • 2. Szerelt, késztermék
  • 3. Normál, nyomon követhető termék
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Excel táblázatból termék adatfeltöltés
  • Plusz funkciók
  • 1. Termék bruttó tömeg
  • Termék kiadása harmadik fél részére

    Bizonylat készítése
  • 1. Készlet kitároló bizonylat készítése
  • Kiemelt jellemzők
  • 1. Dolgozói foglaló
  • Iktatás

    Statisztika készítése a rendszerben tárolt adatokból
  • 1. Listák mentése PDF, XLS és DOC állományokba
  • Partner adatok kezelése
  • 1. Partner adatok nyilvántartása
  • Biztonsági funkciók
  • 1. Események naplózása
  • Plusz funkciók
  • 1. Feladat kezelés - partnerhez kapcsolva
  • Adatok kezelése
  • 1. Adatmentés beállítása (automatikusan)
  • 2. Egyéni jogok beállítása
  • Hálózatok kezelése
  • 1. Bejelentkezett felhasználók számának ellenőrzése
  • 2. Egygépes vagy hálózatos működés
  • Termékhez kapcsolható dokumentumok

    Bizonylatok nyilvántartása
  • 1. Kiegészítő dokumentumok, jellemzők megjelenítése a számla bizonylatokon
  • Kényelmi funkciók
  • 1. Egyedi tartalmú dokumentumok készítése
  • 2. Beépített szövegszerkesztő felület
  • Iktatás lapolvasó

    Kivülről csatolható dokumentumok kezelése
  • 1. Az iktatásokhoz dokumentumok szkennelhetők
  • Iktatás dokumentum csatoló

    Kivülről csatolható dokumentumok kezelése
  • 1. Az iktatásokhoz fájlok kapcsolhatóak
  • Iktatás postázó

    Postai szolgáltatások
  • 1. Postakönyv vezetése
  • 2. Postai feladójegyzék készítése
  • Keresés
  • 1. Keresés címzett szerint
  • 2. Keresés ügy szerint
  • 3. Keresés dátum szerint
  • Ügyviteli program költségei

    Az Ügyviteli program beépítve tartalmazza a komplett ügyviteli rendszerünk minden modulját. A szoftver kiváló választás kis- és középvállalkozások számára. Törekedjen Ön is a maximumra üzleti céljai elérésében.

    Ügyviteli program támogatása és költsége

    Termék támogatás (1 év)
    Termék támogatás vége 2025-10-09
    Termék ára számítógépre összesen 346 274 HUF + Áfa

    Ügyviteli program várható fenntartási költségei évente

    A vásárlást követően 1 évig biztosítunk alapszintű terméktámogatást ami 2025-10-09 dátumig él, amennyiben ma vásárolja meg termékünket. A terméktámogatás különböző szintjei közül ön szabadon választhat pénztárcájának megfelelően (a terméktámogatás sorban található legördülő menüben).

    Ügyviteli program támogatás 2025-10-09 után évente

    Termék támogatás
    Támogatás részletesen

    Új termék vásárlása esetén (első vásárlás) automatikusan jár a vásárolt termékhez.

    Min. 1év


    A program letölti a frissítéseket, hibajegyet adhat le a Kontroll Rendszerház web felületén keresztül, a hiba kijavítása a rendszeres frissítések valamelyikében jelenik meg, határidő a hiba kijavítására nincs meghatározva. Kérdést a Kontroll Rendszerház oldalán keresztül tehet fel melyre válaszadási határidő szintén nincs. Egyéb ügyek esetén eseti számlázással történik, melynek díjait a Kontroll Rendszerház web oldalán lehet megtekinteni.

     

    A terméktámogatási díj kis irodai / otthoni irodai környezetben (SOHO), desktop rendszerben üzemeltetett szoftvereinkre értendő. Nagyvállalati, speciális hardver vagy szoftver környezet esetén a Kontroll Rendszerház Kft. a megrendelővel (ügyfél) megegyezve, egyedi szerződésben rögzített díjat alkalmazva biztosítja a terméktámogatást.

    Támogatás ára összesen 5 000 HUF + Áfa / év

    Telepítéshez és hibaelhárításhoz kapcsolódó munkadíjak

    Az Ön által kiválasztott Ügyviteli program telepítő programja teljesen automatikus, így ezekkel a költségekkel csak akkor kell számolnia, ha speciális informatikai környezetben szeretné használni termékeinket.

    Szolgáltatások és költségeik

    Kontroll Rendszer oktatás 8 000 HUF + Áfa / óra
    Kontroll Rendszer eseti-, vagy pótoktatás 8 000 HUF + Áfa / óra
    Általános munkadíj 8 000 HUF + Áfa / óra
    Távfelügyelet 7 000 HUF + Áfa / óra
    Átalánydíjas karbantartási szerződés 7 500 HUF + Áfa / óra
    Rendszergazdai tevékenység 10 000 HUF + Áfa / óra
    Adatbázis áttelepítése másik szerverre 20 000 HUF + Áfa / alk.
    Adat helyreállítás 13 000 HUF + Áfa / óra
    Kiszállási díj (30-100 km között) 170 HUF + Áfa / km
    Kiszállási díj (100 km felett) 180 HUF + Áfa / km

    Ezen az oldalon található tartalom nem jeleníthető meg!

    Az Ön eszközén túl kicsi a felbontás a lap tartalmának megjelenítéséhez.

    Amennyiben Ön mobil eszközön nézi az oldalt kérjük fordítsa fekvő helyzetbe. Amennyiben fekvő helyzetben sem jelenik meg a lap, abban az esetben látogasson vissza hozzánk egy másik nagyobb felbontású eszközön.

    Megértését köszönjük!

    A Kontroll Rendszerházhoz kapcsolódó egyéb domain nevek

    Nyomonkövetés

    Legyen Önnek is rendszergazdája mindössze havi 4999 Ft-tól!

    Iktatás dokumentum kezelés

    Iktató programunk ezen a domain-en is elérhető az érdeklődők számára
    Iktató programunkhoz kapcsolódó információk ezen a domain-en is elérhetőek az érdeklődők számára

    Házipénztár, készpénz-kezelés

    Házipénztár programunk ezen a domain-en is elérhető az érdeklődők számára

    Raktározás, készletkezelés

    Készletkezeléshez kapcsolódó megoldásainkról ezen a domain-en is tájékozódhatnak az érdeklődők
    Készletnyilvántartó megoldásainkról ezen a domain-en is olvashatnak az érdeklődők
    Készletnyilvántartó programunkkal kapcsolatos információkat ezen a domain-en is olvashatnak az érdeklődők

    Raktározás, készletkezelés - élelmiszeripari nyomonkövetéssel

    Nyomonkövethető készletnyilvántartó megoldásainkról ezen a domain-en is olvashatnak az érdeklődők

    Számlázás, kereskedelem

    Számlázó programunk ezen a domain-en is elérhető az érdeklődők számára
    Számlázó programunk megoldásairól ezen a domain-en is tájékozódhatnak az érdeklődők
    Számlázó programunkkal kapcsolataos információk ezen a domain-en is elérhetőek az érdeklődők számára
    Számlázó rendszerünk megoldásainkról ezen a domain-en is olvashatnak az érdeklődők

    Komplex ügyviteli megoldások, partnerkezelés

    Partnerkezelő rendszerünk megoldásaiól ezen a domain-en is tájékozódhatnak az érdeklődők
    Ügyviteli megoldásainkról ezen a domain-en is olvashatnak az érdeklődők

    Támogatás

    GYIK
    LINKEK

    Kapcsolat

    Kik Vagyunk?
    Kapcsolat
    Copyright ® Kontroll Rendszerház Kft. - 2006 | Tel.: 06-20-581-6603 | e-mail: info [kukac] kontrollrh.hu | https://www.kontrollrh.hu