/ tudásbázis

Tudásbázis

Kontroll Rendszerház Kft.
Tel.: 06-20-581-6603 E-mail: info@kontrollrh.hu
Kontroll telepítés
Kontroll rendszer

Kontroll telepítés

Telepítéssel kapcsolatos kérdések.

Az alábbiakban összefoglaljuk és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket a Kontroll Rendszer telepítésével kapcsolatban.

Felhasználóink kérdezték.

A Kontroll Rendszer telepítése során természetes, hogy a felhasználókban kérdések marülnek fel. Ezekre a kérdésekre a Kontroll Rendszerház szakemberei minden esetben válaszolnak, illetve válaszaikat összegíűjtik. Ezeket az összegyűjtött válaszokat olvashatják itt.

Hogyan érdemes telepíteni a Kontroll Rendszert első alkalommal?

Első telepítés beállításai.

Abban az esetben, ha DEMÓ program telepítéséről van szó érdemes az egygépes telepítési módot választani. Így elkerülhető a hálózati beállítások elvégzése, mely a hálózat felépítésétől, a hálózatot üzembentartó rendszergazda egyéni beállításaitól függően összetettebb szakértelmet igényel.

Kontroll telepítés

Telepítéssel kapcsolatos kérdések.

Az alábbiakban összefoglaljuk és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket a Kontroll Rendszer telepítésével kapcsolatban.

Felhasználóink kérdezték.

A Kontroll Rendszer telepítése során természetes, hogy a felhasználókban kérdések marülnek fel. Ezekre a kérdésekre a Kontroll Rendszerház szakemberei minden esetben válaszolnak, illetve válaszaikat összegíűjtik. Ezeket az összegyűjtött válaszokat olvashatják itt.

Milyen csomagokat érdemes telepíteni?

Telepítő csomagjai.

Érdemes a telepítéskor a Mini Iroda csomagot választani, a Mini Iroda csomag minden modult tartalmaz amely a telepítő programba be lett építve. Így a teljes szolgáltatás kipróbálható.

Kontroll telepítés

Telepítéssel kapcsolatos kérdések.

Az alábbiakban összefoglaljuk és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket a Kontroll Rendszer telepítésével kapcsolatban.

Felhasználóink kérdezték.

A Kontroll Rendszer telepítése során természetes, hogy a felhasználókban kérdések marülnek fel. Ezekre a kérdésekre a Kontroll Rendszerház szakemberei minden esetben válaszolnak, illetve válaszaikat összegíűjtik. Ezeket az összegyűjtött válaszokat olvashatják itt.

Telepítés után van-e valamilyen teendő?

Telepítéssel kapcsolatos egyéb teendők.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat (az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről). A telepítés után a Kontroll Rendszer indítható.

Kontroll telepítés

Telepítéssel kapcsolatos kérdések.

Az alábbiakban összefoglaljuk és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket a Kontroll Rendszer telepítésével kapcsolatban.

Felhasználóink kérdezték.

A Kontroll Rendszer telepítése során természetes, hogy a felhasználókban kérdések marülnek fel. Ezekre a kérdésekre a Kontroll Rendszerház szakemberei minden esetben válaszolnak, illetve válaszaikat összegíűjtik. Ezeket az összegyűjtött válaszokat olvashatják itt.

Mi a Kontroll Rendszert jelszava első indításkor?

Első indításhoz tartozó azonosító és jelszó.

A Kontroll Rendszer sikeres feltelepítése után a következő adatokkal lehet belépni:

  1. azonosító : admin
  2. jelszó  : admin

Ezekkel az adatokkal tud belépni mindaddig, amíg meg nem változtatja ezeket.

Kontroll telepítés

Telepítéssel kapcsolatos kérdések.

Az alábbiakban összefoglaljuk és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket a Kontroll Rendszer telepítésével kapcsolatban.

Felhasználóink kérdezték.

A Kontroll Rendszer telepítése során természetes, hogy a felhasználókban kérdések marülnek fel. Ezekre a kérdésekre a Kontroll Rendszerház szakemberei minden esetben válaszolnak, illetve válaszaikat összegíűjtik. Ezeket az összegyűjtött válaszokat olvashatják itt.

Több gépes telepítés esetén mire kell figyelni?

Hálózati telepítés során felmerülő egyéb beállítások.

A több gépes rendszer telepítése után érdemes a helyi számítógépek tűzfal beállításait megvizsgálni, és a Kontroll Rendszer program kommunikációját engedélyezni.

Kontroll telepítés

Telepítéssel kapcsolatos kérdések.

Az alábbiakban összefoglaljuk és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket a Kontroll Rendszer telepítésével kapcsolatban.

Felhasználóink kérdezték.

A Kontroll Rendszer telepítése során természetes, hogy a felhasználókban kérdések marülnek fel. Ezekre a kérdésekre a Kontroll Rendszerház szakemberei minden esetben válaszolnak, illetve válaszaikat összegíűjtik. Ezeket az összegyűjtött válaszokat olvashatják itt.

Több gépes telepítés esetén hogyan kell elindítani a rendszert?

Hálózati telepítés.

A több gépes rendszer telepítése után a kiszolgáló (szerver) gépen kell első alkalommal indítani a Kontroll Rendszert. Az első indításkor a Kontroll Rendszer elvégzi a biztonsági beállításokat, majd létrehozza a jogosultsági fát. Ezeket a beállításokat a Kontroll Rendszer kliens üzemmódban, távoli számítógépről nem hajtja végre. Abban az esetben ha valamelyik kliensen indítottuk a rendszert elsőként a rendszer hibával le fog állni.

Kontroll telepítés

Telepítéssel kapcsolatos kérdések.

Az alábbiakban összefoglaljuk és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket a Kontroll Rendszer telepítésével kapcsolatban.

Felhasználóink kérdezték.

A Kontroll Rendszer telepítése során természetes, hogy a felhasználókban kérdések marülnek fel. Ezekre a kérdésekre a Kontroll Rendszerház szakemberei minden esetben válaszolnak, illetve válaszaikat összegíűjtik. Ezeket az összegyűjtött válaszokat olvashatják itt.

Lehet-e alternatív útvonalat megadni a kiszolgálóhoz?

Dokumentum kezelés beállításai.

Igen. A Kontroll Rendszerbe be van építve egy kapcsolódási varázsló melynek segítségével szabadon definiálható a kiszolgáló elérési útvonala. Telepítés után, első indításkor a Kontroll Rendszer automatikusan felépíti a kiszolgálóhoz tartozó útvonalat.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Egygépes telepítés

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről. Kérjük gondoskodjon arról, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemezen!

Telepítés első lépései.

Telepítő program indítása.

A telepítő program indítás után megkezdi az állományok kicsomagolását, abban az esetben ha minden szükséges állomány megfelelően kicsomagolásra került a telepítő program a licenc szerződés ablakra lép tovább. Az állományok hiánya, vagy meghibásodása esetén a telepítő hibajelzéssel leáll!

A telepítő program üdvözlő ablaka után, a licenc szerződést tartalmazó ablak megjelenítésével folytatja munkáját. A telepítést a licenc szerződés elfogadásával lehet tovább folytatni.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Egygépes telepítés

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről. Kérjük gondoskodjon arról, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemezen!

Telepítendő csomagok.

A következő lépés a telepíteni kívánt összetevők kiválasztása. Azokat az elemeket, amelyekre szüksége van a programnak a hibátlan futáshoz nem lehet kivenni a telepítési listáról. Így a programot telepítő felhasználó mindig a megfelelő összetevőkkel tudja telepíteni a rendszert.

Figyelem!

Érdemes a telepítéskor a Mini Iroda csomagot választani, a Mini Iroda csomag minden modult tartalmaz amely a telepítő programba be lett építve. Így a teljes szolgáltatás kipróbálható.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Egygépes telepítés

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről. Kérjük gondoskodjon arról, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemezen!

A licenc szerződés elfogadása.

FONTOS! A licenc szerződés elfogadása esetén a licenc szerződés nem ismerete (el nem olvasása) nem menti fel a felhasználót a szerződésben leírt jogi felelősségek alól!

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Egygépes telepítés

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről. Kérjük gondoskodjon arról, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemezen!

Telepítési módok.

A szerződés elfogadása után a felhasználónak el kell döntenie, hogy milyen telepítési módot kíván használni. Abban az esetben, ha DEMÓ program telepítéséről van szó érdemes az egygépes telepítési módot választani. Így elkerülhető a hálózati beállítások elvégzése, mely a hálózat felépítésétől, a hálózatot üzembentartó rendszergazda egyéni beállításaitól függően összetettebb szakértelmet igényel.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Egygépes telepítés

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről. Kérjük gondoskodjon arról, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemezen!

Telepítés vége.

A telepítő program minden telepítési folyamat lezárása után egy záró ablakot jelenít meg, ahol elérhetőségeinket közli. Ezzel az ablakkal a telepítés a végéhez ért.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Kliens telepítés

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről.

Kérjük gondoskodjon róla, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemezen!

Telepítés első lépései.

Telepítő program indítása.

A telepítő program indítás után megkezdi az állományok kicsomagolását, abban az esetben ha minden szükséges állomány megfelelően kicsomagolásra került a telepítő program a licenc szerződés ablakra lép tovább. Az állományok hiánya, vagy meghibásodása esetén a telepítő hibajelzéssel leáll!

A telepítő program üdvözlő ablaka után, a licenc szerződést tartalmazó ablak megjelenítésével folytatja munkáját. A telepítést a licenc szerződés elfogadásával lehet tovább folytatni.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Kliens telepítés

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről.

Kérjük gondoskodjon róla, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemezen!

Telepítendő csomagok.

A következő lépés a telepíteni kívánt összetevők kiválasztása. Azokat az elemeket, amelyekre szüksége van a programnak a hibátlan futáshoz nem lehet kivenni a telepítési listáról. Így a programot telepítő felhasználó mindig a megfelelő összetevőkkel tudja telepíteni a rendszert.

Figyelem!

Érdemes a telepítéskor a Mini Iroda csomagot választani, a Mini Iroda csomag minden modult tartalmaz amely a telepítő programba be lett építve. Így a teljes szolgáltatás kipróbálható.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Kliens telepítés

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről.

Kérjük gondoskodjon róla, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemezen!

A licenc szerződés elfogadása.

FONTOS! A licenc szerződés elfogadása esetén a licenc szerződés nem ismerete (el nem olvasása) nem menti fel a felhasználót a szerződésben leírt jogi felelősségek alól!

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Kliens telepítés

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről.

Kérjük gondoskodjon róla, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemezen!

Telepítési módok.

A szerződés elfogadása után a felhasználónak el kell döntenie, hogy milyen telepítési módot kíván használni. Abban az esetben, ha DEMÓ program telepítéséről van szó érdemes az egygépes telepítési módot választani. Így elkerülhető a hálózati beállítások elvégzése, mely a hálózat felépítésétől, a hálózatot üzembentartó rendszergazda egyéni beállításaitól függően összetettebb szakértelmet igényel.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Kliens telepítés

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről.

Kérjük gondoskodjon róla, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemezen!

Telepítés vége.

A telepítő program minden telepítési folyamat lezárása után egy záró ablakot jelenít meg, ahol elérhetőségeinket közli. Ezzel az ablakkal a telepítés a végéhez ért.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Szerver oldali

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről.

Kérjük gondoskodjon arról, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemeze

Telepítés első lépései.

Telepítő program indítása.

A telepítő program indítás után megkezdi az állományok kicsomagolását, abban az esetben ha minden szükséges állomány megfelelően kicsomagolásra került a telepítő program a licenc szerződés ablakra lép tovább. Az állományok hiánya, vagy meghibásodása esetén a telepítő hibajelzéssel leáll!

A telepítő program üdvözlő ablaka után, a licenc szerződést tartalmazó ablak megjelenítésével folytatja munkáját. A telepítést a licenc szerződés elfogadásával lehet tovább folytatni.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Szerver oldali

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről.

Kérjük gondoskodjon arról, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemeze

A licenc szerződés elfogadása.

FONTOS! A licenc szerződés elfogadása esetén a licenc szerződés nem ismerete (el nem olvasása) nem menti fel a felhasználót a szerződésben leírt jogi felelősségek alól!

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Szerver oldali

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről.

Kérjük gondoskodjon arról, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemeze

Telepítendő csomagok.

A következő lépés a telepíteni kívánt összetevők kiválasztása. Azokat az elemeket, amelyekre szüksége van a programnak a hibátlan futáshoz nem lehet kivenni a telepítési listáról. Így a programot telepítő felhasználó mindig a megfelelő összetevőkkel tudja telepíteni a rendszert.

Figyelem!

Érdemes a telepítéskor a Mini Iroda csomagot választani, a Mini Iroda csomag minden modult tartalmaz amely a telepítő programba be lett építve. Így a teljes szolgáltatás kipróbálható.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Szerver oldali

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről.

Kérjük gondoskodjon arról, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemeze

Telepítési módok.

A szerződés elfogadása után a felhasználónak el kell döntenie, hogy milyen telepítési módot kíván használni. Abban az esetben, ha DEMÓ program telepítéséről van szó érdemes az egygépes telepítési módot választani. Így elkerülhető a hálózati beállítások elvégzése, mely a hálózat felépítésétől, a hálózatot üzembentartó rendszergazda egyéni beállításaitól függően összetettebb szakértelmet igényel.

Kontroll telepítés

Telepítő csomag.

A telepítő csomag teljesen automatizált, hogy megkönnyítse a felhasználók telepítés során felmerülő feladatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy ennek ellenére is szeretné végig olvasni lépésről lépésre a telepítési folyamatot, itt időrendi sorrendbe rendezve megtalálja a folyamatok leírását.

Szerver oldali

A telepítéshez indítsa el a Kontroll Setup.exe állományt. A telepítő létrehoz egy ideiglenes könyvtárat, az ideiglenes könyvtárat a telepítő a folyamatok befejezésével eltávolítja a számítógépről.

Kérjük gondoskodjon arról, hogy a telepítés során legyen elegendő hely a merevlemeze

Telepítés vége.

A telepítő program minden telepítési folyamat lezárása után egy záró ablakot jelenít meg, ahol elérhetőségeinket közli. Ezzel az ablakkal a telepítés a végéhez ért.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Készlet kezelés.

A Kontroll Raktár modul egy megbízható, pontos és könnyen áttekinthető nyilvántartás vezetését teszi lehetővé a felhasználó számára. Ennek a nyilvántartásnak néhány főbb jellemzőjét mutatjuk be Önnek a teljesség igénye nélkül. 

Készletkezelés jellemzői.

A raktár készleteit több különböző értékmeghatározási eljárás alapján (felhasználói igény szerint) tarthatja nyilván. A használat során a felhasználó folyamatos betekintést nyer az adott készlet elemekre és azok értékére.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Készlet kezelés.

A Kontroll Raktár modul egy megbízható, pontos és könnyen áttekinthető nyilvántartás vezetését teszi lehetővé a felhasználó számára. Ennek a nyilvántartásnak néhány főbb jellemzőjét mutatjuk be Önnek a teljesség igénye nélkül. 

Raktárak jellemzői.

A Kontroll Raktár a készleteket egyedileg meghatározható és kialakítható raktárban, illetve raktárakban tartja nyilván. A létrehozható raktárak száma korlátlan és teljes mértékig a felhasználó igényei alapján kialakítható.

A raktáraknál fel lehet tüntetni az adott raktár elérhetőségeit (mobil és vezetékes telefon, fax, e-mail), valamint megjegyzés is fűzhető hozzá. Megadhatóak a raktár általános jellemzői, melyek alapján behatárolható a raktár funkcionalitása. Szintén korlátlan számban és szabadon rögzíthető minden egyes raktárhoz a raktáron belüli kialakítási módszer, melynek segítségével szinte azonnal és pontosan meghatározható a termék helye.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Készlet kezelés.

A Kontroll Raktár modul egy megbízható, pontos és könnyen áttekinthető nyilvántartás vezetését teszi lehetővé a felhasználó számára. Ennek a nyilvántartásnak néhány főbb jellemzőjét mutatjuk be Önnek a teljesség igénye nélkül. 

Raktárak biztonsági beállításai.

A raktárak el vannak látva felhasználó hozzáférési biztonsági protokollal, amely meghatározza, hogy ki és milyen szinten férhet hozzá a raktárhoz, valamint a Kontroll Beállítóközpontban létrehozott terminál csoport hozzáférhetősége is meghatározható.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Készlet kezelés.

A Kontroll Raktár modul egy megbízható, pontos és könnyen áttekinthető nyilvántartás vezetését teszi lehetővé a felhasználó számára. Ennek a nyilvántartásnak néhány főbb jellemzőjét mutatjuk be Önnek a teljesség igénye nélkül. 

Készlet bevételezése a raktárakba.

Bevételi bizonylattal az Ön számára érkező minden egyes árut pontosan és gyorsan nyilvántartásba vehet. A korlátlan számú raktárak kezelésével a bevételi bizonylaton megadhatja, hogy mely raktárába és azon belül hova szeretné elhelyezni az adott árukat, így gyorsítva a későbbi árukiadásokat.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Készlet kezelés.

A Kontroll Raktár modul egy megbízható, pontos és könnyen áttekinthető nyilvántartás vezetését teszi lehetővé a felhasználó számára. Ennek a nyilvántartásnak néhány főbb jellemzőjét mutatjuk be Önnek a teljesség igénye nélkül. 

Raktárakban tárolt készletek jellemzői.

A készletelemek kétféleképpen kerülnek rögzítésre:

Normál, az az mennyiségi termék.

  • pl.: labda, csavar, stb...

Nyomon követhető termék.

  • pl.: élelmiszer, gyógyszer, stb...

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Készlet kezelés.

A Kontroll Raktár modul egy megbízható, pontos és könnyen áttekinthető nyilvántartás vezetését teszi lehetővé a felhasználó számára. Ennek a nyilvántartásnak néhány főbb jellemzőjét mutatjuk be Önnek a teljesség igénye nélkül. 

Készletek mozgatása raktárak között.

A raktárközi mozgatások ablakot akkor használhatja, amikor egyik raktárából egy másik raktárba, vagy esetleg egyik raktári helyről egy másik helyre lett átvezetve a termék.

Nyomon követhető termékek esetén.

A raktárak közötti mozgatás során a nyomon követhető termékek minden tulajdonsága megmarad! Ezért az ilyen termékek mindig nyomon követhetőek maradnak!

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Készlet kezelés.

A Kontroll Raktár modul egy megbízható, pontos és könnyen áttekinthető nyilvántartás vezetését teszi lehetővé a felhasználó számára. Ennek a nyilvántartásnak néhány főbb jellemzőjét mutatjuk be Önnek a teljesség igénye nélkül. 

Készletek leltározása.

A Kontroll Raktár bizonylatai alapján létre jövő készletmozgások gondoskodnak a folyamatosan naprakész készletmennyiség pontos vezetéséről, másfelől biztosítják az Ön számára a mindig aktuális és konkrét leltári adatokat. A szoftver által nyilvántartott leltári mennyiségekről raktárakra lebontva van lehetőség leltárívet nyomtatni. A kinyomtatott leltáríven lehetőség van, hogy minden egyes termékhez rögzíteni tudja a raktárában lévő készletmennyiséget. Előfordulhat olyan eset is, hogy a program által készített leltáríven lévő mennyiség és a raktári valós mennyiség különbözik egymástól. Ilyen esetekben lehet használni a mozgásoknál elhelyezett korrekciós ablakot, amelynek segítségével Ön összefésülheti a valós és a szoftver által nyilvántartott készletmennyiségeket.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Készlet kezelés.

A Kontroll Raktár modul egy megbízható, pontos és könnyen áttekinthető nyilvántartás vezetését teszi lehetővé a felhasználó számára. Ennek a nyilvántartásnak néhány főbb jellemzőjét mutatjuk be Önnek a teljesség igénye nélkül. 

Készletek kivezetése a raktárakból.

Kitároló bizonylat.

A raktárból vagy raktárakból a kitároló bizonylat alapján Ön egyszerűen kiadhatja a termékeket, ugyanúgy ahogy a szállítólevél esetében. A Kontroll Raktár minden szükséges készletérték számítást, mozgatást végrehajt, ezzel is biztosítva a pontos készlet adatokat.

Nyomon követhető termékek esetén.

A kitároló bizonylat készítése során a nyomon követhető termékek minden tulajdonsága megmarad! Ezért az ilyen termékek forrását a kitároló bizonylaton mindig vissza lehet keresni!

Szállítólevél.

A raktárból vagy raktárakból a szállítólevél segítségével Ön egyszerűen kiadhatja a Partnerei által megrendelt termékeket, miközben a Kontroll Raktár elvégzi az összes szükséges készletérték számítást, mozgatást, ezzel biztosítva a folyamatos és pontos készlet adatokat. A már rögzített vevői rendeléséből, árajánlatokból és foglalókból egyből lehet szállítólevelet készíteni, majd a Kontroll Számla segítségével számla készíthető a szállító bizonylatokból.

Nyomon követhető termékek esetén.

A szállító vagy foglaló bizonylat készítése során a nyomon követhető termékek minden tulajdonsága megmarad! Ezért az ilyen termékek forrását a szállító vagy foglaló bizonylaton mindig vissza lehet keresni!

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Korlátlan számú iktatások

A Kontroll Iktató a felhasználói felülete jól átlátható szerkezete mellett, olyan kényelmi funkcióval lett ellátva, mint az automatikus szignálás, mely a Kontroll Iktató program egyedi sajátossága! Ennek a funkciónak köszönhetően a Kontroll Iktató programmal Partnereinknek lehetősége nyílik korlátlan számú iktatói csoport és ezen belül korlátlan számú iktató kezelésére. A Kontroll Iktató program lehetőséget ad az iktató személyeknek a korlátlan számú személyes iktatási mappa kezelésére, és a mappák közötti folyamatos adatcserére.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Iktatás hálózaton keresztül

A Kontroll Iktató automatikus szignálási rendszere számos lehetőséget nyújt az iktató program hálózati felhasználása terén! A program sajátossága, hogy az iktató csoportokon kívül irattározó és postázó csoportokat is kezel. Továbbá lehetőség nyílik korlátlan számú, egymástól független irattár nyitására, és ezek közötti folyamatos adatcserére hálózaton keresztül. Mindezeken kívül a program biztosítja az iktatott dokumentumok hálózaton keresztüli kikérését, visszakérését, és ezek folyamatos nyomon követését.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Iktatott dokumentumok keresése

A Kontroll Iktató program speciális keresési technikákkal biztosítja a tárolt adatok folyamatos, gyors elérését. Keresni lehet az iktatási adatokban, iktatószámra, az iktatáshoz tartozó dátumokra. Meghatározható a keresett iktatások iránya is, hogy kimenő vagy bejövő iktatásokra vagyunk kíváncsiak. További törzsadatokra való szűrés is kombinálható az előzőekkel. Például az iktatás partnere, típusa vagy tárgya. Ezenkívül a keresés helye (mappa) is meghatározható.

A már felsoroltakon kívül egyedi keresőszavas technika révén korlátlan keresési tulajdonság rendelhető minden, a Kontroll Iktatóval nyilvántartott iktatáshoz!

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Dokumentumok csatolása

A Kontroll Iktató program az iktatások mellé korlátlan számú dokumentum csatolását teszi lehetővé. Ezzel a csatolási lehetőséggel biztosítja a lapolvasók, dokumentum szerkesztő programok (MSWORD, MSEXCELL, stb..) által készített egyedi állományok, és a Kontroll Iktató program közötti kompatibilitást!
 

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Biztonságos iktatás

A Kontroll Iktató program biztonsági szintjei egyaránt vonatkoznak az iktató személyekre, illetve az iktató és postázó csoportokra is. A Kontroll Iktató programban lehetőség nyílik az iktató csoport vezetőjének a csoport munkáját folyamatosan felügyelni. A rendszer segítségével az iktatott dokumentumok folyamatos nyomon követése valósul meg.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Törzsadatok felvitele

Iktatás kezdete előtt célszerű a megfelelő törzsadatokkal feltölteni a programot. Az iktatás ezáltal gyorsabbá válik, hiszen elegendő csak a listából kiválasztani a szükséges adatot.

Típus: levél, fax stb.

Tárgy: iktatott dokumentum témájának meghatározása. Pl. árajánlat, megrendelés, felszólítás stb.

Ügykör: előre feltöltött, de módosítható lista. Minden ügykörhöz megőrzési idő és irattári jel rendelhető.

Partner: amennyiben a partner még nem szerepel a listában, akkor közvetlenül az iktatás rögzítő ablakból is van lehetőség a rögzítésére.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Iktatás rögzítése

Az iktatás folyamatát a rendszer automatikusan kezeli, ezért az iktatott dokumentum státuszát a felhasználónak nem kell figyelemmel követnie. A rendszer automatikusan osztja ki a szignálandó, illetve a kiszignált, valamint az átszignált státuszt. Mindezeket a felhasználó az iktatott dokumentum adatlapján nyomon követheti.

Főszám iktatás: Főszám iktatása esetén az iktató személy minden kötelező mező kitöltése után a Rögzít gombra kattintva rögzíti az iktatást. Fontos, hogy a rendszer abban az esetben készít főszámot, ha Ön nem választ ki előzményt!

Alszám iktatása: Alszám iktatása esetén a folyamat megegyezik a főszám iktatásával, csak ebben az esetben az előzménynél ki kell választania a főszámot, amelynek az alszáma lesz az iktatott bejegyzés.

Előzmény szűrés: A rendszer az iktatott dokumentum adatai alapján, és az ügyintéző adatai alapján ajánlja fel a szóba jöhető főszámokat az előzménynél. Az előzmény listát bővítheti a partner legördülő menü mellett található szűrő gomb segítségével. Ha a szűrés bekapcsolt állapotban van az előzmény (főszám lista) megjelenítésekor a kijelölt partnerhez tartozó iktatásokat (ügyeket) jeleníti meg. Ha a szűrő gomb kikapcsolt állapotban van abban az esetben az ügyintéző minden iktatott főszáma megjelenik az előzményeknél partnertől függetlenül.

Iktatás lépései:

Első lépés: Adja meg az iktatáshoz szükséges adatokat, ilyen adatok az iktatás tárgya, típusa, partner, stb… Ha Ön nem ad meg egy kötelező mezőhöz tartozó adatot akkor az iktatás rögzítésekor a rendszer automatikusan jelzi azt. Ezeket az iktatás általános adatainak nevezzük, és a Dokumentum adatai panelon találja meg.

Második lépés: Ha megfelelően kitöltötte a szükséges általános adatokat, csak meg kell neveznie az ügyintézőt. Az ügyintéző meghatározásakor, ha a rendszerbe belépő felhasználó, ügyintézőnek önmagát jelöli meg abban az esetben a felhasználónak lehetősége van meghatározni a dossziét, amelybe az iktatott bejegyzés kerül. Abban az esetben, ha a felhasználó egy másik ügyintéző részére iktatja a dokumentumot, a rendszer automatikusan az ügyintéző Beérkező iktatások mappájában helyezi el a bejegyzést, ebben az esetben az iktató személynek nem áll módjában dossziét választani. A szoftver lehetőséget ad arra, hogy a felhasználó az iktatáshoz állományokat csatoljon. Ezt az Állományok fülön teheti meg. Egy iktatáshoz több állomány is rendelhető. A Keresőszavak fülön az iktatás későbbi visszakeresését elősegítendő, felvehet speciális szavakat (akár többet is), amelyeket törzsadatként kezel a rendszer.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Iktatott dokumentumok áttekintése

Amennyiben több iktató dolgozik a rendszerben, akkor lehetőség van ezeket a dolgozókat csoportokba szedni, a csoportoknak vezetőt kijelölni. Ő lesz az, aki a dolgozók iktatásait bármikor áttekintheti. A Kontroll Iktató alapállapotban megjelenő felhasználói felülete a hagyományos mappa nézet, itt a felhasználó szabadon rendezheti az iktatásait különböző mappákba. Mindenki csak a saját iktatásait rendezheti. Amennyiben a belépett felhasználónak „főiktatói” szerepköre van, abban az esetben elérhetővé válik számára egy felügyelői nézet, amelyben megtekintheti az iktatóval dolgozó felhasználók listáját (a mappák helyén jelenik meg), és a felhasználókhoz tartozó iktatásokat.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Újonnan iktatott dokumentumok kezelése

Iktatások kezelése a felhasználók között. Az iktatás létrehozásakor már eldönthetjük, hogy melyik csoportnak, vagy azon belül melyik felhasználónak készítjük el az iktatást. Ebben az esetben a Kontroll Rendszer automatikusan kiszignálja a felhasználónak az iktatást. Az új iktatás a felhasználó számára a főablakban látható „beérkező iktatások” mappában jelenik meg. A felhasználó ebből a mappából tudja átvenni a számára kiszignált iktatást. Ez a funkció rendkívül hasznos központi iktató és különböző ügyintéző osztályok megléte esetén. Így az iktatott dokumentum nem jelenik meg azonnal az ügyintézőnél. Célszerű ebben az esetben akkor kivenni a „beérkező iktatások” mappából a bejegyzett dokumentumot, amikor a felhasználó azt fizikailag is kézhez veszi.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Meglévő iktatott dokumentumok kezelése

A Kontroll Iktató program lehetőséget nyújt a meglévő iktatások, csoportok és azon belül felhasználók közötti átadására, illetve visszavételére. Azok az iktatott dokumentumok, amelyek csak az ügyintézés egy bizonyos részideje alatt kerülnek a felhasználóhoz, később az eredeti ügyintéző foglalkozik velük a felhasználók Idegen iktatások mappájába kerülnek. Valamint a Kontroll Iktató program főablakában külön jelölés jelzi a felhasználók számára, hogy az iktatott dokumentumot jelen esetben egy másik felhasználó kikérte.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Iktatás

A Kontroll Iktató a napi iktatási feladatok megkönnyítésére nyújt hatékony és pontos megoldást. A visszajelzések és üzleti partnereink tapasztalatai alapján sikerült egy rendkívül megbízható és robosztus programot alkotnunk, amely képes korlátlan számú iktatás kezelésére, a rendszer lassulásának veszélye nélkül.

Iktatások nyomon követése

A Kontroll Iktató programban rögzített iktatásokhoz tartozik egy esemény napló, az Iktatás történet, ami minden az iktatott dokumentummal történt eseményt (jelentősebb iktatási esemény) rögzít. A Kontroll Rendszerház által készített termékek egyik egyedi jellemzője, hogy az általuk készített „bizonylatok”, „dokumentumok” mindegyike kap egy biztonsági bejegyzést.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Számlázás

A számla modul segítségével létrehozhatja számlatömbjeit, ezzel egyszerű, gyors számlázás alapjait teremti meg. Az elkészített számlák között számos szűrő feltétel alapján kereshet. Követjük a jogszabályi változásokat, hogy Ön az aktuális törvényi előírásoknak megfelelően készíthesse el számláját.

Számlatömb létrehozása

A számlázó modul használatbavétele előtt a legfontosabb lépés egy számlatömb létrehozása. Ez a Pénzügyi beállítások menüpont alatt, a Számlatömb gombot kiválasztva tehető meg. A megjelenő ablakban az Új gombra kattintva vehető fel számlatömb. A következő rövid ismertető a számlatömb beállításairól szól.

- Számlatömb név: itt adható meg a számlatömb név.
- Számlatömb jel: maximum 5 karakter lehet.
Célszerű röviden utalni a számlatömb nevére, mert az e tömbből készített bizonylat sorszámának része lesz.
- Státusz: ha a „Zárolva” felirat előtt a négyzet be van jelölve, akkor az adott számlatömbbe már nem lehet több bizonylatot rögzíteni.  Csak számlatömb szerkesztésénél elérhető.
- Típusok: egyszerre egy nyitott számlatömb lehet egy adott típusból. A következő típusú számlatömbök lehetnek:
- Belföldi számlák, Belföldi számla minták, Export számlák, Pro - Forma, Utólag kézzel rögzített számlák, Beérkező számlák.
- Papír típus: ha a „Leporelló” előtti jelölőnégyzetet bejelöli a felhasználó, meghatározza, hogy az adott számlatömbbe rögzített bizonylatok nyomtatásánál a példányszám ne kerüljön feltüntetésre.
- Példány: a tömbbe felvett számlák maximális nyomtatási példányszámát határozza meg. Ez a példányszám később nem léphető túl.

A Zárolva gomb csak számlatömb szerkesztésekor érhető el. Ezt a tevékenységet mindig alapos megfontolás előzze meg. Hatása: az adott számlatömbbe többet nem lehet számlát rögzíteni, a tartalma pedig átkerül a Számla archívum-ba. Egyidejűleg a számlatömb eltűnik a program főablakából, tehát aktív státusza elvész. Célszerű ezt a műveletet minden év végén elvégezni, ezáltal a program  működése gyorsabbá válik és a statisztikák is áttekinthetőbbek lesznek. A lezárt tömb helyett új tömböt kell rögzíteni.

Az Egyedi tartalom fülön a számlatömbbe felvitt számlákhoz egyedi szövegeket rendelhetünk.
Ez a Megjegyzés, Lábléc, Lábléc 2 kitöltésével történik.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Számlázás

A számla modul segítségével létrehozhatja számlatömbjeit, ezzel egyszerű, gyors számlázás alapjait teremti meg. Az elkészített számlák között számos szűrő feltétel alapján kereshet. Követjük a jogszabályi változásokat, hogy Ön az aktuális törvényi előírásoknak megfelelően készíthesse el számláját.

Belföldi számla kiállítása

A megjelenő ablak két fő részre osztható. Ezek: Számla fejléc, Tételek.Számla fejlécben első lépésben válasszunk a Partner legördülő listájából. Ha a kívánt partner neve nem szerepel a listán, akkor azt először fel kell venni. A mellette levő gomb megnyomásakor jelenik meg az új partner felvételére szolgáló ablak. Szintén kötelező a Fizetési mód megadása, amelyet előzetesen a Beállítások-Törzsadatok-Fizetési mód útján lehet felvinni a rendszerbe. Ezt követően adható meg a számla dátuminformációi: Számla kelte, Teljesítés kelte, Fizetési határidő. A Pénznem nem szerkeszthető, mivel a számlatömb jellemzője és nem módosítható utólag. Amennyiben azonnal történik a számla kiegyenlítése, akkor a Fizetés - Helyben készpénzzel szöveget szükséges bejelölni. A Hivatkozás mezőkben célszerű megadni a bizonylat és/vagy szállító azonosítóit. Ha a számlához szeretnénk pénztárbizonylatot is készíteni, akkor jelöljük meg a Házipénztár - Bizonylat készítés szöveg előtti négyzetet. Ez akkor tehető meg, amennyiben jogunk van hozzá. A számla tételei a Tételek listáján követhetők nyomon. Itt megjelennek a főbb információk a tételekről: Termék, Kisz.egy.(kiszerelési egység), Mennyiség, Mee., Nettó e.ár (egységár), Term.kedv.(termék kedvezmény), Csop.kedv. (csoport kedvezmény), Nettó össz.ár,  ÁFA,  ÁFA érték, Bruttó össz.ár.
Új terméket a listához az Új tétel gombbal adhatunk. A felbukkanó ablakban a legelső lépés a termék kiválasztása, amely a raktárkészletet veszi alapul. Ha ez megtörténik, akkor automatikusan kitöltődnek a hozzá kapcsolódó következő információk: Megnevezés, Termékkód, VTSZ, Cikkszám, Mennyiségi egység, Kisz.egység, Haszonkulcs, Haszon érték, Ajánlott ÁFA, ÁFA érték. Mindezek alatt az előzőleg kiválasztott partner és a hozzá kapcsolódó egyedi jellemzők jelennek meg.
A termék jellegétől függően pedig előbukkan a garancia, szavatosság vagy minőség megőrzési információk is. Fontos kitölteni a Mennyiség mezőt.  Az adott termékhez tartozó ÁFA kulcs a legördülő listából választható ki. Lehetőségünk van tételenként egyedi észrevételek rögzítésére is. Ezt a Megjegyzés fülön tehetjük meg. A Rögzít gombra kattintva a Tételek listáján megjelenik a tétel. A Kilép gombra kattintva nem kerül rögzítésre a tétel.
Új szolgáltatást a listához az Új szolgáltatás gombbal adhatunk. A felbukkanó ablakban az első lépés a rendszerben szereplő szolgáltatások közül választani. Ezt követően a rá vonatkozó információk megjelennek a megfelelő mezőkben. Ezek: SZJ, Cikkszám, Menny. egység, Kisz.egység, Ajánlott ÁFA, ÁFA érték. Mindezek alatt az előzőleg kiválasztott partner és a hozzá kapcsolódó egyedi jellemzők jelennek meg. Fontos kitölteni a Mennyiség mezőt.  Az adott szolgáltatáshoz tartozó ÁFA kulcs a legördülő listából választható ki. Lehetőségünk van tételenként egyedi észrevételek rögzítésére is. Ezt a Megjegyzés fülön tehetjük meg. A Rögzít gombra kattintva a Tételek listáján megjelenik a tétel. A Kilép gombra kattintva nem kerül rögzítésre a tétel.    
A tévesen felvitt tétel eltávolítható a Tétel törlés gombbal. Ha megfelelően ki vannak töltve a fejléc információk és a felvett tétel(ek) is látható(ak) a listában, akkor a Rögzít gombra kattintva bekerül a számla a rendszerbe.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Számlázás

A számla modul segítségével létrehozhatja számlatömbjeit, ezzel egyszerű, gyors számlázás alapjait teremti meg. Az elkészített számlák között számos szűrő feltétel alapján kereshet. Követjük a jogszabályi változásokat, hogy Ön az aktuális törvényi előírásoknak megfelelően készíthesse el számláját.

Szállító bizonylatból számla készítése

A Számlázás fülön található Szállítók menüpontra kattintva megjelenik egy listaablak. Ebben megtalálhatóak a készlet modulban készített belföldi és export szállítólevelek, amelyekről még nem készült számla. Az ablak segítségével a felhasználó által meghatározott időben a szállító levelekből számla készíthető. Lehetőségünk van ugyanazon partner több szállító leveléből is egy számla készítésére.

A Szállító bizonylatok alatt, a szűrő panelon összetett szűrések hajthatók végre, amellyel a bizonylatok megjelenítése szabályozható. Amennyiben a bizonylati lista terjedelme miatt már esetleg áttekinthetetlenné válik, célszerű ily módon szelektálni a bizonylatokat. A bizonylatok a következő szempontok szerint válogathatóak:
Bizonylat típusa szerinti szűrés: egy Szállító bizonylat lehet Várakozó vagy Elutasított. Választani közülük a rádió gomb segítségével lehetséges. Amennyiben az Elutasított szállító bizonylatok kerülnek kiválasztásra, akkor aktív lesz a dátum szűrés.
Dátum szerint szűrés: ha a Teljes időszak előtti jelölőnégyzet be van jelölve, akkor a Gazdasági év lenyíló listája aktív. A lista segítségével év szerint kereshetünk a bizonylatok között. A Csak a kijelölt időszak jelölésével a -tól -ig dátumválasztó listák aktívvá válnak. A szűrés végrehajtása egyszerű, elég a két dátumválasztó listát legördítve a tól-ig intervallumot kiválasztani és máris az adott időszakban felvett bizonylatok jelennek meg.   
Partner szerinti szűrés: ha a Minden partner bizonylatai előtti jelölőnégyzet be van jelölve, akkor nem történik ilyen szűrés. Bekapcsolni a Csak a kijelölt partner jelölésével lehet. Ekkor a kiválasztó lista aktívvá válik, melyben megjelennek a már felvitt partnerek. Ebből a listából választva a látni kívánt partnerek alapján történik a bizonylatok megjelenítése.
Bizonylat tételes nyomtatása és a Bizonylat csoportosított nyomtatása a szállítólevélből elkészített számla tételek megjelenését befolyásolja, az azonos tételek egybe gyűjtésével.
A jobb oldalon, az ablak nagy részét elfoglaló lista az elkészült bizonylatokat és főbb adataikat jeleníti meg. A lista felett található gombsor a következő funkciókkal bír.
Bizonylat: a gomb valójában egy menüt rejt, a következő menüpontokkal:
- Leront: Ha egy bizonylat rögzítése után észleljük, hogy hibásan került felvitelre, akkor lehetőségünk van lerontani azt. Ekkor a megjelenő ablakban - amely tartalmazza a bizonylat sorszámát, az ügyintéző nevét és az aktuális dátumot - szükséges megindokolni, hogy miért is kezdeményezzük a bizonylat rontását.
A Rögzít gombra kattintva a bizonylat rontottnak minősül. Ezt visszavonni már nem lehetséges.
- Elutasít: a listán szereplő kijelölt bizonylat elutasítása; ez később visszavonható és számla bizonylat készíthető belőle.
- Visszavon: az elutasított bizonylatok státusza itt vonható vissza;
- Tételek: e menüponton kattintva a felbukkanó ablakban részletes információt kaphatunk a kijelölt bizonylatról. A bizonylat történet fület kiválasztva pedig a bizonylat „életútját” követhetjük végig. A kijelölt bizonylatra duplán kattintva is ez az ablak bukkan elő.
- Frissít: a lista újraolvasására szolgál.

A kiválasztott szállító levelek a Felvesz gomb segítségével vehetők át a szállító gyűjtő részbe, ahol az Új bizonylat gombra kattintva számla készíthető a szállító bizonylatokból. A listából törölni az Eltávolít gombbal lehetséges.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Számlázás

A számla modul segítségével létrehozhatja számlatömbjeit, ezzel egyszerű, gyors számlázás alapjait teremti meg. Az elkészített számlák között számos szűrő feltétel alapján kereshet. Követjük a jogszabályi változásokat, hogy Ön az aktuális törvényi előírásoknak megfelelően készíthesse el számláját.

Árfolyam kezelés

A pénzügyi beállítások között megtalálható az Árfolyam, amely lehetőséget ad a már felvett pénznemek a rendszer alapértelmezett pénzneméhez viszonyított árfolyam értékeinek beállítására, módosítására. Az Árfolyam napló menüpont alatt lehetőség van visszakeresni a változásokat. Mindezt látványos diagramok teszik szemléletessé.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Házipénztár

A készpénz mozgásaihoz bevételi és kiadási pénztár bizonylatokat készíthet. Előleg bizonylat létrehozására is van lehetőség a házipénztár pontos vezetése érdekében. Alkalmat ad napi, heti és havi pénztár zárások elkészítésére is a vezetés elvárásainak megfelelően.

Pénztár felvétele

A Pénztár modul használatbavétele előtt az első teendő: pénztár felvétele a rendszerbe.
Ez a Pénzügyi beállítások menüpont alatt, a Pénztár gombot kiválasztva tehető meg. A megjelenő ablakban az Új gombra kattintva vehető fel pénztár.

Pénztár neve: A pénztár rövid neve adható meg.
Pénztár jel: A pénztárhoz tartozó maximálisan 12 karakter hosszúságú jelölés, amely az adott pénztárba felvett bizonylatok sorszámának is részét képezi, ezzel egyértelműen azonosítható a bizonylat, hogy melyik pénztárhoz tartozik.
Nyitó egyenleg: Itt vihető fel az adott pénznemhez tartozó pénzkészlet, amely természetesen később már nem módosítható.
Pénznem: A törzsadatként rögzített pénznemek közül választható ki egy a legördülő listában. Egy házipénztárhoz egy pénznem tartozhat.
Pénztáros: a legördülő listából választható ki az a felhasználó, aki az adott pénztárt kezeli.
Helyettes: a legördülő listából választható ki az a felhasználó, aki a pénztáros távollétében az adott pénztárt kezeli.
Papír típus: amennyiben a felhasználó leporellót használ, akkor a szöveg előtti négyzetet szükséges bejelölni;
Példány: egy számmal megadható a pénztárhoz tartozó nyomtatási példányszám;
Pénztár leírása: Az adott pénztár hosszabb jellemzésére szolgál.

A Pénztár tulajdonos fülön alapértelmezettként a szoftver tulajdonosának adatai jelennek meg. Ha a jelölőnégyzet jelöletlen, akkor ezt a felhasználó felülbírálhatja.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Házipénztár

A készpénz mozgásaihoz bevételi és kiadási pénztár bizonylatokat készíthet. Előleg bizonylat létrehozására is van lehetőség a házipénztár pontos vezetése érdekében. Alkalmat ad napi, heti és havi pénztár zárások elkészítésére is a vezetés elvárásainak megfelelően.

Házipénztár bemutatása

Az ablak bal oldalán a Házipénztárak listában az aktív pénztárak jelennek meg, a jobb oldalán pedig a hozzájuk tartozó bizonylatok listája. Rákattintással jelöljük ki azt a pénztárt, amelynek tartalmát meg szeretnénk tekinteni. A Házipénztárak alatt, a Nézet panelon összetett szűrések hajthatók végre, amellyel a bizonylatok megjelenítése szabályozható. Amennyiben a bizonylati lista terjedelme miatt már esetleg áttekinthetetlenné válik, célszerű ily módon szelektálni a bizonylatokat. A bizonylatok a következő szempontok szerint válogathatóak:
Dátum szerint szűrés: ha a Teljes időszak előtti jelölőnégyzet be van jelölve, akkor nem történik ilyen szűrés. Bekapcsolni a Csak a kijelölt időszak jelölésével lehet, ekkor a -tól -ig dátumválasztó listák aktívvá válnak. A szűrés végrehajtása egyszerű, elég a két dátumválasztó listát legördítve a tól-ig intervallumot kiválasztani és máris az adott időszakban felvett bizonylatok jelennek meg.   
Bizonylat típus szerinti szűrés: ha a Minden bizonylat típus előtti jelölőnégyzet be van jelölve, akkor nem történik ilyen szűrés. Bekapcsolni a Csak a kijelölt bizonylat típus jelölésével lehet. Ekkor a kiválasztó lista aktívvá válik, melyben a bizonylat típusok jelennek meg (Bevételi bizonylat, Kiadási bizonylat). Ebből a listából választva a kívánt bizonylat típus szerint történik a bizonylatok megjelenítése.
Partner szerinti szűrés: ha a Minden partner bizonylatai előtti jelölőnégyzet be van jelölve, akkor nem történik ilyen szűrés. Bekapcsolni a Csak a kijelölt partner bizonylatai jelölésével lehet. Ekkor a kiválasztó lista aktívvá válik, melyben megjelennek a már felvitt partnerek. Ebből a listából választva a látni kívánt partnerek alapján történik a bizonylatok megjelenítése.

A jobb oldalon, az ablak nagy részét elfoglaló lista az elkészült bizonylatokat és főbb adataikat jeleníti meg. A lista felett található gombsor a következő funkciókkal bír.
- Új bevétel: használatával új bevételi bizonylat készíthető.
- Új visszavétel: előleg típusú bizonylat kijelölése után bevételi bizonylat készíthető.
- Új kiadás: használatával új kiadási bizonylat készíthető.
- Rontás: Ha egy bizonylat rögzítése után észleljük, hogy hibásan került felvitelre, akkor lehetőségünk van lerontani azt. Ekkor a megjelenő ablakban - amely tartalmazza a bizonylat sorszámát, az ügyintéző nevét és az aktuális dátumot - szükséges megindokolni, hogy miért is kezdeményezzük a bizonylat rontását.
A Rögzít gombra kattintva a bizonylat rontottnak minősül.
- Nyomtat: a Nyomtatási segéd ablak jelenik meg hatására, melyben a felhasználó választhatja a nyomtatási alapbeállításokat, vagy használhatja az egyéni nyomtatási beállításokat. A Nyomtat gomb megnyomásakor a választott beállításokkal indul a kijelölt bizonylat nyomtatása.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Házipénztár

A készpénz mozgásaihoz bevételi és kiadási pénztár bizonylatokat készíthet. Előleg bizonylat létrehozására is van lehetőség a házipénztár pontos vezetése érdekében. Alkalmat ad napi, heti és havi pénztár zárások elkészítésére is a vezetés elvárásainak megfelelően.

Pénztári zárások

Az ablak bal oldalán, a Nézet panelon található legördülő menüből a szükséges pénztárt kiválasztva, az egyes zárások adatai láthatóak az alábbi oszlopokkal.
Pénztárjel, Sorszám, Dátum, Nyitó egyenleg, Záró egyenleg, Egyenleg, Pénznem, Nyitó sorsz.,Záró sorsz. Pénztár zárások (diagram) fülön láthatóak a záró bizonylatok grafikus, rendkívül szemléletes formában.
A harmadik, Forgalom átvitel (diagram) fülön a zárások forgalmi adatai kerülnek feltüntetésre
Új zárás végrehajtása a Zárás gombra kattintva történhet.
feljövő ablakban először is a zárni kívánt pénztárt szükséges kiválasztani. Ezt követően a zárás dátumát adjuk meg.
Ekkor automatikusan kitöltődnek a bizonylati dátum mezők, melyek az első és az utolsó bizonylatra utalnak, amelyeket a zárás magába foglal.
Szintén láthatóvá válnak ekkor a bizonylati sorszámok is. A program röptében kiszámolja az adott időszaki forgalmat is, ami a Forgalom átvitel mezőben válik láthatóvá. A Rögzít gombra kattintva hajtódik végre a zárás. A Kilép gombra kattintva nem történik meg az adatok rögzítése.

Kontroll rendszer

Termék specifikus jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll modulok tulajdonságaival, főbb használati jellemzőivel kapcsolatban találhatóak információk.

Házipénztár

A készpénz mozgásaihoz bevételi és kiadási pénztár bizonylatokat készíthet. Előleg bizonylat létrehozására is van lehetőség a házipénztár pontos vezetése érdekében. Alkalmat ad napi, heti és havi pénztár zárások elkészítésére is a vezetés elvárásainak megfelelően.

Számlából pénztár bizonylat készítése

Várakozó bizonylatok: Ebben az ablakban a várakozó bizonylatok adatai jelennek meg, amelyek a Kontroll Számla által kerültek kiállításra. Így villámgyorsan tud a felhasználó pénztárbizonylatot kiállítani a számlához. Ez a minél gördülékenyebb munkavégzést szolgálja. A bal oldalon a Nézet panelon van lehetőség szabályozni a bizonylatok megjelenítését, amelyek a legfontosabb jellemzőikkel együtt jobb oldalon jelennek meg. Amennyiben a Minden várakozó bizonylat jelölt állapotban van, akkor nem történik szűrés, az összes bizonylat láthatóvá válik. Az érkező bizonylatok automatikusan a pénznemükhöz tartozó pénztárhoz kerülnek besorolásra. Tehát a felhasználó kiválasztja a Csak a kijelölt pénztárhoz várakozó szöveg bejelölése után, a legördülő menüből a látni kívánt pénztárat, és a várakozó bizonylatok e kitétel szerint jelennek meg. A Minden elutasított bizonylat és a Minden elfogadott bizonylat között a választás értelemszerű. Az Új gombra kattintva a kijelölt számlából pénztárbizonylat készíthető. Az Elutasít gomb használatával a felhasználó nem szeretne pénztárbizonylatot készíteni a számlából. A Frissít gomb az adatok újraolvasására szolgál, így nyomon követhetőek az időközben beérkezett bizonylatok is.

Kontroll rendszer

Általános jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll Rendszer egészére jellemző tulajdonságok, működési sajátosságok kerülnek ismertetésre. 

Erőforrás kezelés

A hatékony munkavégzés érdekében a Kontroll Rendszer támogatja a közös erőforrás megosztást, mellyel Partnereink erőforrásaikat hatékonyan és gazdaságosan tudják használni. A hálózatokon megosztott eszközöket ugyanúgy képes a rendszer elérni (használni), mint a helyi gépen telepített egyéni eszközöket. A hálózaton megosztott eszközök feladatait a rendszer sorba állítja, így ha az eszköz éppen foglalt a felhasználónak, akkor sem kell várakoznia a következő feladat elvégzésével.

 

Dokumentum kezelés.

Dokumentum kezelés.

A Kontroll Rendszer alkalmazkodik a folyamatosan fejlődő technológiákhoz, ezért több hálózati megoldást is támogat, ezzel is biztosítva Partnereink számára a minél rugalmasabb informatikai berendezkedést. A különböző hálózati kapcsolatokat a felhasználók a Kontroll Rendszerbe integrált varázsló segédek használatával könnyen és gyorsan beállíthatják. A beállított kapcsolatokat a felhasználók tetszés szerint menthetik, így párhuzamosan egyszerre akár több kiszolgálón is végezhetik mindennapi munkájukat.


Ezeket a napi tevékenységeket elősegítendő a Kontroll Rendszer tartalmaz egy dokumentum kezelő rendszert mely teljesen platform független és korlátai a kiszolgálóba épített merevlemez méretétől függenek. A kiszolgálók lehetnek WINDOWS vagy esetleg LINUX alapúak, de a manapság igen gyakran használatos NAS technológiákat is támogatja a rendszer. Ezen beállítások elvégzéséhez nincs szükség különösebb informatikai szaktudásra, mert Partnereink számára varázsló segédeket építettünk be ezen beállítások elvégzésére.


Támogatott (tesztelt) technológiák:

  1. WINDOWS könyvtár megosztás
  2. WINDOWS FTP kiszolgáló
  3. LINUX könyvtár megosztás
  4. LINUX FTP kiszolgáló
  5. LINUX SAMBA szerver
  6. NAS könyvtár megosztás
  7. NAS FTP kiszolgáló
  8. NAS SAMBA szerver
  9. NAS multimédia szerver 

Kontroll rendszer

Általános jellemzők.

Az alábbiakban a Kontroll Rendszer egészére jellemző tulajdonságok, működési sajátosságok kerülnek ismertetésre. 

Erőforrás kezelés

A hatékony munkavégzés érdekében a Kontroll Rendszer támogatja a közös erőforrás megosztást, mellyel Partnereink erőforrásaikat hatékonyan és gazdaságosan tudják használni. A hálózatokon megosztott eszközöket ugyanúgy képes a rendszer elérni (használni), mint a helyi gépen telepített egyéni eszközöket. A hálózaton megosztott eszközök feladatait a rendszer sorba állítja, így ha az eszköz éppen foglalt a felhasználónak, akkor sem kell várakoznia a következő feladat elvégzésével.

 

Hálózat kezelés.

Hálózat kezelés.

Termékünket úgy alakítottuk ki, hogy jelenlegi, és leendő Partnereink szabadon és igényeikhez mérten alakíthassák ki informatikai rendszerüket, miközben szem előtt tartják a költségeiket. A Kontroll Rendszer egyszerre több felhasználási módot is biztosít Partnerei részére, néhány példa ezekre :

 

  1. egy gépes üzemmódban, egy gépnél egy felhasználó dolgozik a rendszerben,
  2. egy gépes üzemmódban, gépenként több felhasználó dolgozik, más néven terminál üzemmód,
  3. hálózati üzemmódban több gép dolgozik egy kiszolgálóra, gépenként egy felhasználó dolgozik,
  4. hálózati üzemmódban több gép dolgozik egy kiszolgálóra, gépenként több felhasználó dolgozik, hálózati terminál,


Partnereink ezeket az üzemmódokat vegyesen is használhatják, igényeik szerint kialakítva a rendszert. 

Az Ön eszközén túl kicsi a felbontás a lap megjelenítéséhez.

Amennyiben Ön mobil eszközön nézi az oldalt kérjük fordítsa fekvő helyzetbe. Amennyiben fekvő helyzetben sem jelenik meg a lap, abban az esetben látogasson vissza hozzánk egy másik nagyobb felbontású eszközön.

Megértését köszönjük!
Mobil nézet