Felhasználóink gyakran ismételt kérdései alapján úgy gondoljuk, hogy érdemes részletesen is megmutatnunk, hogyan valósítjuk meg a NAV Online rendszerével történő adatcserét az első lépésektől az utolsóig! A következőkben olvashat, az általunk készített videók alapján tájékozódhat az Online NAV rendszerrel történő összekapcsolás folyamatáról.
Az első lépés a NAV online rendszerével történő összekapcsolás során a technikai felhasználó felvétele. A felhasználó felvételét a Kontroll Rendszerház Kft. teszt fiókjában hajtottuk végre. A lépéseket természetesen az éles NAV online számla oldalon kell végrehajtani. A videóban külön felhívjuk a figyelmet, de itt is előre jelezzük, hogy miután létrehoztuk a NAV technikai felhasználóját, célszerű az oldalon belépve maradni, mert könnyebb lesz a második lépésben elvégzendő feladatokat végrehajtani.
A második lépésben a Kontroll Ügyviteli rendszer beállításaira kerül sor. A beállításokat továbbra is a Kontroll Ügyvitel teszt fiókjának felhasználásával mutatjuk be, ebben az esetben a felhasználóknak a saját (éles oldalon) legenerált kulcsait és megadott jelszavát kell használnia. Ahogy a kapcsolódó videón is jelezzük, a folyamat befejeztével lehetősége nyílik minden felhasználó számára, hogy leellenőrízze művelete sikerességét.
Tapasztalatink szerint időnként előfordulnak felhasználók által elkövetett hibák, melyek hatására nem működik elsőre az összekapcsolás. Ebben az esetben nyugodtan segítséget kérhetnek tőlünk, munkatársaink szívesen felveszik a kapcsolatot mindenkivel, akinek problémája akad az összekapcsolás során.
Amennyiben Ön mobil eszközön nézi az oldalt kérjük fordítsa fekvő helyzetbe. Amennyiben fekvő helyzetben sem jelenik meg a lap, abban az esetben látogasson vissza hozzánk egy másik nagyobb felbontású eszközön.